poniedziałek, 28 października 2013

Coś z życia



Lubię takie dni, albo nie lubię... Nie lubię tych 8 lekcji, które muszę przetrwać. Nie lubię tego, że nie ma mnie na całym treningu, ale lubię to, że jestem na nim chociaż na chwilę bo to kocham. Trochę to nie logiczne, ale chwila spędzona na udoskonalaniu samej siebie i swojej techniki jest warta więcej niż najdroższy przedmiot na świecie. To wyzwala i pozwala sprawdzić siłę siebie, swojego ciała, swojej woli podczas wykonywania rzeczy niemożliwych dla osoby przeciętnej. 
Jest taki ładny cytat, który podczas zeszłotygodniowego pobytu we Włoszech wtulił się w moje serce i nie odstąpił od niego do teraz. 
' Odłóż swoje przyzwyczajenia, zacznij robić rzeczy możliwe, a dostrzeżesz, że dotąd dokonywałeś rzeczy niemożliwych' 
Piękne prawda? I jakie prawdziwe. Trzeba tylko uwierzyć w to sobą i sercem, po czym oddać się w rytm treningu, który z każdą sekundą doprowadza cię do łez z wyczerpania i niemocy. Najpiękniejsze jest chyba to, że kiedy się przełamiesz to świętujesz swoje własne zwycięstwo. 
To takie piękne bo to pasja płynąca z centrali swojego serca, swojej duszy - taniec, cheerleadning.

17 komentarzy:

  1. ale masz piękne oczyska :>
    Mogłabyś poklikać u mnie w rzeczy z postu o sheinside? Jeśli klikniesz koniecznie napisz jak mogę się odwdzięczyć :*
    Pozdrawiam imienniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cytat ciekawy i dosyć nietypowy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne oczy <3
    podoba mi się, mam nadzieje, że dalej będziesz pisała tak z sensem jak piszesz. :)
    na pewno tu jeszcze wpadne.
    obserwuje i zapraszam :)
    http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcie ;-* i w ogóle wszystko - zapraszam do siebie = http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez nie cierpie takich dni -,- Ostatnio coraz dluzej nas trzymaja w tej szkole ;c
    Zapraszam- zuuzolek.blogspot.com
    Jezeli zaobserwujesz ja zrobie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog <3
    ładne zdjęcie :)
    Powodzenia na blogspocie.
    Dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję :)
    PS .Jestem ze Skawiny to niedaleko Oświęcimia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie, nie ma nic piekniejszego niz oddanie sie robieniu tego co kochamy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog bardzo mi się podoba, piszesz z sensem, Obserwacja dla ciebie.
    Nie wiem co więcej napisać. Oby tak dalej.
    http://marvelous-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię główne zdjęcia bloga

    zapraszam
    www.ddoubles.tk
    www.ddoubles.tk

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie, piękne <3 <3
    jeju :3
    i śliczna jesteś :)

    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hłe. ja dzisiaj miałam te 8 lekcji, koszmar ;x
    ale ładniutka jesteś :)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo ładna <3
    Piękny cytat. Co trenujesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. So pretty. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie masz Cudne oczy! *_*

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, dziekuje za komentarz, oczywiscie obserwuje i licze na rewanż:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło że wpadłeś ♥