środa, 30 października 2013

Małe zmiany


I że niby praktykant w szkole na wf? Nie powiem, ale to lubię, hehehe. Coś mi się wydaję, że teraz (przynajmniej przez najbliższe pół roku) wszystkie dziewczyny z mojej klasy raczą ćwiczyć, przynajmniej dzisiaj tak było :) Wpadło 5 i 4, jest dobrze :D
Teraz tylko rozmyślam nad 2 sprawami,
1) czy w końcu zdecydować się na ten aparat na zęby, bo nie powiem ale trochę się tego wszystkiego boje i to mnie odpycha
2) na jaki kolor przefarbować włosy ... ?

Jak ja lubię mieć takie zmartwienia :)

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :)
    dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo :D U mnie na wf czasami jest tak, że potrafi tylko jedna osoba ćwiczyć a reszta sb siedzi na ławeczce :D
    Nie farbuj włosów, ja farbowałam nie raz, nadal to robie i żałuję trochę ;x
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ten aparat ma Ci pomów to jak najbardziej, ja sama mam i jestem zadowolona :)
    Ah, żeby każdy miał takie zmartwienia^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w takim kolorze włosów jak masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aparat koniecznie! nie bedziesz zalowac. nie ma wiekszej ozdoby niz piekne proste zeby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie podobały mi się aparaty na zęby. Jeśli musisz nosić to noś , ale jeśli masz prosty zgryz to nie. Mi się podoba twój kolor włosów, ale jeśli chcesz przefarbować to tylko nie na blond.
    Fajny blog. Obserwujemy ?

    http://choocomilk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) no zdrowie chyba jest najważniejsze
    2) proponuje Ci ciemniejszy brąz - taka ciemna czekolada.
    Chciałabym mieć takie problemy jak Ty ;)

    Zajrzyj i zostań na dłużej ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladny kolorek na wlosy to spalone kakao.
    Zapraszam
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Moze was cos zainteresuje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecyduj się na aparat! Na pewno warto, chwile bólu i cierpienia, ale później wiele wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym na twoim miejscu nie farbowała włosów. Ten kolor, który teraz masz jest bardzo ładny :)
    Śliczne zdjęcia, i ogólnie super blog. Zostaję stałą czytelniczką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aparat na zęby - zakładaj, ja w przyszłości też bedę miała ;) Farbowanie włosów? Niee! Włosy ci się zniszczą a masz takie piekne.

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym mieć aparat na zęby, ale z drugiej strony trochę by mi to przeszkadzało, ale czego się nie robi dla wyglądu XD
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz ja za dwa tygodnie będę nosiła aparat na zęby na początku też troche sie bałam ale to nie jest nic strasznego :) jeśli chcesz mieć proste żeby to załóż sb aparat :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie super :3
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń

Miło że wpadłeś ♥