niedziela, 27 października 2013

Poznajcie mnie : początek


Hej.
Naszło mnie coś takiego, nie do końca wiem co. W każdym razie jakaś taka siła, która zmusiła mnie po długim czasie do wrócenia do blogowania. Bardzo mi tego brakowało. Teraz, kiedy się przełamałam mam nadzieję, że nie zniechęcę się po kilku dniach, postach, opiniach.
O czym będzie blog? O wszystkim i o niczym. Taki misz masz. Trochę przemyśleń, trochę inspiracji, trochę recenzji, trochę mnie.
Czym się interesuję? Tańcem - bo to od zawsze towarzyszy mojemu życiu i nie jestem w stanie bez tego żyć. Fotografią - bo to zawsze mnie odstresowywuje i pozwala na chwilę przenieść się do własnego świata. Makijażem - bo chodź sama nie nakładam na siebie pół tony tapety to lubię czasem poszaleć, pokombinować i stworzyć zupełnie nowy wizerunek dla siebie lub innych.
Może uda mi się nie zanudzić każdego i nie zrażę do siebie wszystkich czytających. Może mnie polubicie, co będzie miłą odmianą szarej codzienności.
To do zobaczenia, albo raczej do następnego posta.

25 komentarzy:

  1. Dobrze że wróciłaś! Witamy ponownie :)
    Życzę wielu sukcesów!
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrr... Moja imienniczka <3
    Obserwuje, sądze sie bedzie tu ciekawie <3
    Licze na rewanż ;3
    http://hellohaaters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać :) zgłaszam się jako pierwsza obserwująca i czekam na Twoje posty :) Powodzenia i chęci do prowadzenia bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę wytrwałości i sukcesów w blogowaniu! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawie się zapowiada. Czekam na więcej. ;)
    Powodzenia !
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życze :*
    śliczne zdjęcia :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. oj to powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Do następnego posta :D / AgGusska - sorry że z anonima xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za Twojego bloga i życzę powodzenia! : )

    PS. piękne zdjęcie jako logo : )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostaję u Ciebie, bo widzę, że tu ładny blog się będzie kreował :))

    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Życze Ci powodzenia w dalszych zmaganiach! :3
    Obserwujemy?

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie będę wpadać częściej. ;)
    Bloguj więcej! ;)
    Zapraszam do mnie częściej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. jestem ciekawa, co tu się znajdzie i .. powodzenia!
    nimi-blog.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie tu,zapraszam do mnie-też zaczynam ;)
    http://mylifesanders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w blogowaniu ! :)
    Ja miałam kiedyś parę blogów ale rezygnowałam po jakimś czasie,z czasem stałam się starsza, mam bloga już od półtora roku i jak na razie sie nie poddaję, no nie mam zamiaru :D
    Śliczna jesteś :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie chęci życzę, i powodzenia, bo jak wszystko się układa, to i chęci są. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak ty uwielbiam taniec i lubię fotografować- w tym akurat jestem początkującą, nie znam się na technice, po prostu pstrykam ciekawe zdjęcia otaczającego mnie świata.
    Bardzo podoba mi się wygląd bloga i Twoje zdjęcie- śliczne:-)
    Pozdrawiam,
    Pola
    takizwyczajnyblog.blogspot.com
    PS: Rzadko zdarza mi się jako pierwsza osoba komentować czyjegoś posta, więc bardzo się cieszę, że tym razem jestem pierwsza;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jesteś ♥ obserwuję, bo zapowiada się ciekawie:) powodzenia!
    zapraszam
    http://little-fatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog c; super piszesz, powodzenia ci życzę!
    http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło że wpadłeś ♥